شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

با حکم وزير ارتباطات

رئيس روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات منصوب شد

فرنقي زاد

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷:۰۰


در حکمي از سوي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمدرضا فرنقي‌زاد به رياست مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات منصوب شد.

وايمکس نيور- به گزارش روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در متن دکتر واعظي آمده است:

جناب آقاي دکتر محمدرضا فرنقي زاد

نظر به شايستگي و تجارب ارزشمندتان، بدين‌ وسيله جنابعالي را به سمت رياست مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني منصوب مي نمايم.

اميد است با اتکال به خداوند متعال و رعايت اخلاق و تقوي الهي با جديت و تلاش وافر خدمت گذاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم سرافراز ايران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبير و اميد موفق باشيد.

انتظار مي‌رود با اولويت در ايجاد هماهنگي بين واحدهاي روابط عمومي شرکتها، موسسات و سازمانهاي وابسته، مديريت شوراي هماهنگي روابط عمومي و نظارت بر فعاليتهاي آنها و همچنين امور مربوط به برگزاري مصاحبه با رسانه هاي گروهي در تبيين و ارتقاء جايگاه بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات در کشور اقدام نماييد.

توفيق شما را در تقويت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت مي نمايم.

گفتني است محمدرضا فرنقي زاد پيش از اين در سمت مديرکل روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، مديرکل روابط عمومي شرکت ارتباطات زير ساخت فعاليت داشته است.

همچنين واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از زحمات جناب آقاي علي افتخاري در طول تصدي سمت رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني تقدير و تشکر بعمل آوردند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو